Monday, October 28, 2013

Yummy smoothie

I guess this is the best smoothie I've ever tried.
I am proud to say that this is my idea, I didn't search on the internet in order to do it; I wanted something healthy, energizing and easy-to-do. Because it was a 1 minute decision, I looked up in the pantry to see what I have there and so I came up with this idea of blueberry coconut smoothie. I knew I had some blueberries in the freezer :) Thanks granny for the stock :)
So, if you want something good in the morning, try this one, I undoubtedly recommend it.

What you need:
- 1 cup of milk
- 1/2 cup of frozen blueberries
- 3 tbsps coconut 
- 3 tbsps cereals (musli, oat bran, wheat flakes etc.)

How to prepare it:
Place all the ingredients in a blender and blend until smooth. Garnish with some blueberries and serve it immediately.

Enjoy your smoothie!
And give me your feedback :)


Cred că este cel mai bun smoothie pe care l-am încercat.
Sunt mândră de rețeta asta nouă, e ideea mea de azi-dimineață, nu am căutat-o pe internet, put și simplu am vrut să-mi încep ziua cu ceva gustos, sănătos și energizant. Cum eu sunt adepta mâncărurilor crude și pline de nutrienți, am aruncat o privire în cămară să văd cu ce ingrediente mă pot juca și am ales lucrușoare bune și sănătoase. Am știut că bunica a făcut ceva provizii de afine în congelator, așa că nu mi-a fost greu să mă decid asupra smoothie-ului. 
Așadar, dacă vrei ceva sănătos și bun pentru dimineață, încearcă smoothie-ul cu afine și cocos, îl recomand negreșit. 

De ce ai nevoie:
- 1 cană cu lapte degresat sau lapte de soia/migdale
- 1/2 cană cu afine
- 3 linguri de nucă de cocos
- 3 linguri de cereale (tărâțe, fulgi, musli)

Cum îl prepari:
Pune toate ingredientele într-un blender și amestecă până obții un amestec omogen. Toarnă „rezultatul” într-o cană, decorează-l cu câteva afine și servește-l imediat!

Poftă bună!
Aștept impresiile voastre :)


 



 


 




No comments:

Post a Comment