Wednesday, November 6, 2013

Stil și personalitate de blogger

În calitate de fashion blogger dispun de anumite „trăsături” printre care, cred că cea mai puternică, dependența de pantofi. 
O fi asta o calitate? Eu zic că da, ținând cont de implicarea în alegerea ținutelor de zi cu zi în care pun un mare accent pe încălțăminte. O pereche de pantofi poate schimba întregul look, iar în cazul meu - o pereche de pantofi îmi face ziua mai frumoasă. Consider că parfumul și pantofii sunt accesoriile de bază ale unei femei. 
Unii o numesc implicare sentimentală, alții dependență, eu o numesc simplu - dragoste necondiționată. Fiecare pereche are povestea ei, îmi amintesc și acum istorioarele din spatele fiecărui pantof. Trebuie să recunosc că am multe perechi de încălțări, însă niciuna nu este ignorată; fiecare este pusă la loc de cinste în „dulapul cu bucurii”.
De ceva vreme, mai bine spus de câțiva ani, m-am îndrăgostit iremediabil de niște bocanci Dr. Martens, îi vedeam la multe bloggerițe de modă, la multe vedete; îmi plăcea stilul abordat cu aceste ghete în picioare. Mi-i imaginam în viața mea, îmi închipuiam tot felul de ținute care mai de care mai interesante. În cazul lor, al bocancilor, ei îți dezvăluie stilul; arăți ca o persoană sigură pe tine, sofisticată, dar lejeră în același timp. Sunt ghetele ideale pentru o ieșire în oraș, pentru zilele friguroase de iarnă, dar sunt perfecte și pentru temperaturi mai prietenoase; au un aer punk-rock, masculin, dar paradoxal le poți purta cu ceva ultra-feminin - ia aminte stilul bloggeriței irlandeze Anouska ( anouskaproettabrandon.com ).
Îmi place la nebunie ideea aceasta de a aborda piese masculine (rigide) în ținute feminine, cu fuste sau rochii, bentițe și pălării.
O altă bloggeriță care m-a inspirat în „ochirea” acestor ghete este Sietske de la bine-cunoscutul blog olandez connectedtofashion. Stilul ei minimalist și abordarea modei m-au făcut să mă îndrăgostesc și mai tare de acești bocanci. Ce au așa deosebit? Nu știu voi, dar eu îi găsesc de bază în garderoba oricărei fete cu personalitate, care vrea să se simtă bine în pielea ei și să aibă ceva de spus în matrie de modă. Sunt de piele, te țin toată viața, nu se demodează și îți dau un aer sofisticat. Nu par a fi în trend? Ba uite că sunt și foarte multe celebrități atente la stilul lor poartă aceste încălțări. O am în minte acum pe Agynes Deyn care își poartă ghetele în cele mai lejere și năstrușnice combinații.

Este stilul meu, dar nu îi am în garderobă pentru a-mi lăsa mintea liberă să zburde și să aleagă ținute originale, în ton cu personalitatea mea. Sunt sigură însă că la un moment dat vor intra și ei în universul încălțărilor mele :)
De ce i-am ales tocmai pe aceștia din multitudinea de pantofi de la Office Shoes? Pentru că mă descriu în totalitate: pasionată de modă, iubitoare de comoditate și îndrăgostită de un stil diferit.

Alte modele Dr. Martens pot fi găsite aici.











 

Photos: anouskaproettabrandon, connectedtofashion

No comments:

Post a Comment