Monday, November 4, 2013

Tartan love

And here you have the post with my latest purchase. It is one of my favourite shots, I simply love the colours in these pictures; tartan is the newest love in terms of fashion. 
It's autumn outside, a colourful season, warm weather and so many ideas of ”how to dress today” :)
I chose to wear this new skirt with a message tee and a baseball (varsity) jacket
 , all in black; my lovely hat and my favourite bag were the basic accessories.

Noua achizie este în sfârșit aici, pe blog :)
Este una din ședințele mele foto preferate, îmi plac atât de mult culorile din aceste poze; tartanul (stofa scoțiană în carouri) este noua dragoste în materie de modă.
Avem parte de un anotimp colorat, cu temperaturi prietenoase și multe idei de de „cum să mă îmbrac azi” :)
Am decis să port noua fustă cu un tricou cu mesaj și jacheta tip baseball, ambele pe negru; pălăria mea dragă și geanta preferată au fost accesoriile de bază ale ținutei.

  

 







Skirt, Jacket: SH, Tee: New Yorker, Shoes: Deichmann, Bag: Celine Trapeze (Replica), Hat: Terranova

No comments:

Post a Comment