Sunday, November 10, 2013

The Little Red Riding Hood without the Hood :)

Hello there my dear readers :)
It's been a while... Sorry for my lack of posting.
The only thing I did these days was to enjoy this endless autumn with late summer temperatures...It feels so good to be kissed by the sun in November. 
I wanted to salute this world with my red suit; I've fallen in love with this colour lately, it fits my hair and my mood.  And most important, it gives me such a good vibe :)

Vă salut, dragilor!
A trecut ceva vreme de când nu am mai postat...
Singurul lucru pe care l-am făcut zilele acestea a fost să mă bucur de această toamnă fără sfârșit cu temperaturi de vară târzie. Să fii sărutat de razele soarelui în noiembrie este unul din cele mai frumoase sentimente.
Am vrut să salut viața din costumul meu de Scufița Roșie fără scufiță (hehe), în ultima perioadă am început să port tot mai des culoarea roșie, se potrivește cu părul și cu starea mea de spirit :)
Cel mai important însă este că îmi dă o stare de bine :)

 



 



 

Pants: H&M, Jacket: Atmosphere, Shirt: H&M (SH), Shoes: Deichmann, Bag: Celine Trapeze (Replica)

No comments:

Post a Comment