Wednesday, December 4, 2013

Birthday Time

Ora 22, acum 22 de ani veneam pe lume...mare bucurie am fost și mare bucurie sunt pentru familia mea. Asta susțin ei și mi-o dovedesc cu fiecare ocazie. Sunt fericită să fiu înconjurată de oameni minunați, fie că sunt părinți, frați, bunici, rude, prieteni, cunoștințe. Azi am primit o mulțime de mesaje aniversare, gânduri bune, urări care mi-au ajuns la suflet, poze și amintiri care m-au făcut să zâmbesc toată ziua; mă bucur să le citesc, mă bucur să văd sinceritatea din ele, să-mi imaginez zâmbetul de pe buzele unora dintre voi când le-ați formulat :) 
Este ziua în care sunt cea mai fericită pentru simplul fapt că este a mea. Mă bucur de fiecare moment al acestei zile de 4 decembrie; pentru unii e doar o altă miercuri friguroasă, însă pentru mine e totul :)
Mă bucur că îmi sunteți alături!
Mulțumesc pentru toate felicitările voastre!


 

 








 

MUA: Beauty & Colors, Skirt: Sheinside, Sweater: Zara

1 comment: