Thursday, December 12, 2013

Dr. Martens on my feet

Here's the first post with my beloved Doc Martens boots. I finally recieved them. I know they look pretty masculine and stiff, but they are quite comfy and can be worn whenever, especially in winter thanks to its outsole. 
This is one of my favourite outfits, grungy style, still feminine but with this masculine touch.

Au sosit, în sfârșit! Sunt primii mei bocanci Dr. Martens, premiu câștigat cu Blogal Initiative; visam la ei demult, făcusem o adevărată pasiune pentru modelul nemuritor de Docs. Au un aspect masculin și foarte rigid, dar sunt destul de confortabili și, ceea ce mă bucură cel mai mult, pot fi purtați oricând, dar în special iarna - datorită tălpii. Cred că sunt singurele încălțări în care nu-mi îngheață picioarele la temperaturi scăzute. 
Îi recomand ;)

În ceea ce privește ținuta de azi, este una din preferatele mele, abordând stilul grunge m-am simțit în elementul meu. Rochia neagră cu mânecă lungă și cămașa în carouri legată în talie sunt doar o parte din piesele favorite ale sezonului.

  






 





Boots: Dr. Martens (Office Shoes), Dress, Shirt, Necklace: H&M

No comments:

Post a Comment