Monday, December 16, 2013

How to wear: winter leggings

I am not used to wearing leggings, I only wear them at the gym. That was my idea of leggings, always.
But this pair is different. Besides being a very nice present from a good friend, I find them very stylish combined with my new docs and a varsity jacket. They are simply perfect for this weather, not to mention their cosiness :)
However, there is a rule for wearing this item: always, always, always wear them with a long top/sweater/jacket. 


În viața de zi cu zi nu sunt obișnuită să port colanți. Purabili sunt doar la sală, altfel nu mi-i imaginez - așa gândeam eu despre această piesă vestimentară.
Asta până am primit o pereche foarte drăguță, pe lângă faptul că este un frumos cadou de la o dragă prietenă, sunt exact pe gustul meu combinați cu noii bocanci și cu o jachetă tip college. Sunt perfecți pentru această vreme, ca să nu mai vorbesc de comoditate.
Totuși, există o regulă de bun simț atunci când ne hotărâm să purtăm colanți: întotdeauna îmbracă-i cu un top/pulover lung.

 


 

Leggings: Stradivarius
 Top: Gina Tricot
 Varsity Jacket: SH
 Boots: Dr. Martens
 Beanie: Cropp Town

No comments:

Post a Comment