Sunday, December 1, 2013

La mulți ani, dragă Românie!


În primul rând, vreau să îmi cer scuze vouă, dragii mei cititori, pentru întârzierea postărilor; nu mi-am dorit niciodată să am o pauză de o săptămână de scris. Întotdeauna se găsesc scuze, recunosc că ale mele sunt întemeiate.
După mai bine de 1000 de kilometri în nici șapte zile și puțin somn, mi-am găsit și eu timp și dedicare pentru o postare :)
Îmi e drag să împart cu voi aceste fotografii, sunt mândră să-mi port ia preferată, moștenire de la străbunica, într-o zi cu atâta însemnătate. 
Și ce bucurie mai mare să fie când în decembrie ai parte de temperaturi așa prietenoase? :) Cu un soare blând într-o duminică de sărbătoare, cu zâmbetul pe buze și multă veselie în suflet, cu prieteni și familie, cu ii colorate și români fericiți - așa a fost ziua mea de 1 decembrie.

La mulți ani, dragă țară!


 









1 comment: