Friday, January 17, 2014

Docs and Boyfriends

It's been quite a long time since my last post and I am sorry for that. I'm going through a busy period and I don't seem to find my time to shoot and post.  I hope to be back on track soon :)
I somehow managed to take some photos with one of my favourite outfits, a grungy one. Thanks to this friendly winter (I'd say it is more like an early spring or late autumn, but never winter) I was able to wear my ripped boyfriend jeans again. 
The docs are the only shoes in my wardrobe right now, they match my everyday outfits and it's so funny to see copies of them in all shoe stores. 

A trecut cam mult timp de când am postat ultima oară și îmi pare rău pentru asta. Ultima perioadă a fost una încărcată și se pare că nu reușesc nicicum să pozez și să postez pentru blog. Sper să revin cât mai curând la ritualul meu, ce-i drept îmi lipsește „munca” asta cu hainele și scrisul :)
Am reușit cumva să fac câteva poze cu una din ținutele mele preferate, un stil grungy, simplu și confortabil.
Mulțumită iernii prietenoase (aș spune mai degrabă că e o primăvară timpurie sau o toamnă târzie, dar iarnă mai deloc) am putut să îmbrac din nou piesa vestimentară cea mai abordată de fashioniste în ultimul timp - blugii rupți.
Bocancii Dr. Martens sunt singurii din garderobă la momentul actual; sunt atât de practici și valabili pentru orice ținută, încât nu mai am nevoie de alții.

  

 





 

 

Boyfriend jeans: H&M
Top: Gina Tricot
Varsity Jacket: SH
Boots: Dr. Martens
Beanie: H&M
Bag: Celine Trapeze Replica

No comments:

Post a Comment