Wednesday, January 22, 2014

The FUNKy way

It feels so good to be back on blog :)
Still there are some projects on my list, I will hopefully finish them by the end of the month :-D
This pictures are all about my new t-shirt; got it on sales from NY.
I was always into these white tees with simple messages or quotes and since I am very passionate about funk music, funky clothes, I thought this one would fit me best :)
I couldn't feel more confident with this t-shirt on! My everyday boots and the new coat completed the look. Shall not forget about the funky jeans.
Funky all the way! 

În sfârșit sunt iar pe blog :) Și mă simt atât de bine încercând să fac mai mult din ceea ce îmi place.
Mai am ceva proiecte pe listă, dar sunt optimistă că le voi termina luna aceasta :-D
Postarea de azi se concentrează în jurul tricoului pe care mi-l doream de foarte mult timp (l-am găsit la New Yorker, cu noroc, era la reduceri)
Întotdeauna am apreciat tricourile albe cu mesaje și cum sunt pasionată de muzica funk și hainele în acest stil, niciun altul nu mi se potrivea mai bine decât acesta.
Nici că mă puteam simți mai sigură pe mine purtându-l; cu bocancii de zi cu zi și cu noul palton, m-am simțit în elementul meu într-un oraș care nu mă prea cunoștea. Pantalonii funky au ajutat la completarea look-ului.
Funky până la capăt!






 

Tee: New Yorker
Pants: New Yorker
Coat: ZARA
Boots: Dr. Martens
Hat: H&M
Necklace: H&M

No comments:

Post a Comment