Tuesday, January 28, 2014

Too many boyfriends?

You can call it obsession, but I'm ok with it ;)
Always girls feel they don't have enough shoes, but there are times when girls like me feel they don't have enough boyfriends...and I am talking about jeans. 
Don't rush to judge them and call this superficiality. When you are passionate about something, do it more and keep doing it better. As Mr. Yves Saint Laurent used to say, „dressing is a way of life”, I feel that this collection of boyfriend jeans help me deal with everyday outfits and stand out from the crowd while saying who I am without having to speak.
I love dressing well, I love good quality and sometimes, the only thing I need to feel good in my skin is a pair of perfect boyfriends. Combining them with my boots and a leather jacket I am ready to conquer the world.
Simple, comfy and eye-catching ;)

Poți s-o numești obsesie, nu mă deranjează ;)
Fetele au mereu impresia că nu dețin îndeajuns de mulți pantofi, dar sunt momente când fete ca mine consideră că nu au destul de mulți pantaloni...și aici vorbesc de cei împrumutați din garderoba masculină. 
Nu vă grăbiți să le judecați sau să numiți asta superficialitate. Când ești pasionat de ceva, fă-o cât mai bine și cu stil ;) Cum spunea domnul Yves Saint Laurent, „a te îmbrăca este un mod de viață”; așa simt și eu când îmi port jeanșii boyfriend, colecția asta mă ajută să mă descurc de minune în alegerea ținutelor de zi cu zi și să ies în evidență arătând cine sunt fără a rosti însă niciun cuvânt. 
Îmi place să mă îmbrac bine, îmi plac hainele de calitate și, câteodată, singurul lucru de care am nevoie pentru a mă simți bine în pielea mea este perechea perfectă de pantaloni. Combinându-i cu o geacă de piele și niște bocanci comozi sunt gata să cuceresc lumea :)
Simplu, confortabil și atractiv ;)



 













BF jeans: Sisley, H&M, Pull & Bear, Calvin Klein, Lee Cooper, New Yorker

No comments:

Post a Comment